کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

کیانا

سالها پیش

1392/11/7 9:38
نویسنده : افضل
949 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یه اتفاق خیلی خوب افتاد تو این روزا که هیچ اتفاق خوبی نمی افته مگر به زور خودمون .

وقتی صفحه فس بوکمو باز کردم لیستی از دوستای سالها پیشم رو دیدم که اصلا انتظارشو نداشتم .البته این ماجرا به چند روز پیشش بر میگرده که یکی از دوستام منو پیدا کرده بود و منو add کرده بود (سارا.ع) .به سالها پیش بر گشتم 11 و شاید 12 سال پیش .آخه من از دنیای گذشته ام خیلی دور شدم ولی وقتی میبینم هنوز کسایی هستن که دوستی ها یادشون نرفته خوشحال میشم

الانم این ترانه صادقی جونم همراه شده با نوشتنم :

تو دلم نــَقل یه حرفایی هست
که بگم میری نگم می میرم

بعضیـا بدجوری عاشق میشن
عشق یعنی تو بمون من میرم

تو که میری نفسم میگیره
همه ی خستگیات یکجا چند؟

تو بخند همه چی حل میشه
تو بخندی همه چی خوبه

بخند ... بخند ... بخند

همه چی خوبه فقط دلتنگم
آخه هیچی مثل دلتنگی نیست

دو تا دریا که تو چشماته ولی
هیچ دریاچه ای این رنگی نیست

هنوزم دور خودم میچرخم
من و این عقربه ها همدردیم

ساعتها از سر هم رد میشن
ما فقط میریم و برمی گردیم

جالبه به متن منم میخوره....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
7 بهمن 92 9:34
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیانا می باشد