کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

کیانا

همین جوری

1392/8/13 11:39
نویسنده : افضل
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیانا کوچولو

امروز اومدم بهت بگم که دیگه اسم باباتو با مزه صدا میکنی از پریشبو اسم خودتو که میگی (نانا) . هر روز که میگذره شیرین تر میشی .دیشب میخواستم ترشی درست کنم ،خیلی اذیتم کردی و سر به سرم میذاشتی .تا بهت اخم میکردم پشت مامان بزرگ می نشستی که من نبینمت ولی صدای خنده ات خونه رو برداشته بود.

کیانا جونم شنبه مامان بزرگت نیست نگهت داره به منم مرخصی نمیدن ،موندم چیکار کنم . شاید بیارمت با خودم سر کار. تازه یه خبر امروز رفتم بالاخره مدرکم رو گرفتم .دیگه اینکه تو آخر نمکی..............

دلم تا ظهر برا ت یه ذره میشه . یه درد سر جدیدم که اضافه شده اینه که Off منم حذف شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیانا می باشد