کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

کیانا

هزارتا عشق یعنی این....

1393/10/8 9:30
نویسنده : افضل
746 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه روزای خیلی قشنگمون یکی پس از دیگری سپری میشن و هر روز تو بزرگت میشی .هر روز خانم تر و دوست داشتنی تر .میدونی چرا دیگه چیزی ننوشتم ؟؟؟؟چون دیگه هر ثانیه ات یه جورایی برام قشنگ میشه و یه لحظه ناب رو برام میسازه ،هر کلمه ،هر جمله که یهو بدون اینکه کسی زده باشه یا شنیده باشی به زبون میاری ،هر رفتار یا کاری که انجام میدی ...........همش برام جذاب و شیرینه و همه اینها رو نمیشه تو قالب نوشته گنجاند.

مثلا عاشق ترنه خوندنت با خودمم (نگران منی مرتضی پاشایی) با حرکات دست و سر و احساساتت.

مثلا عاشق تمیز کردنتم (اتاقت)که همه چیزو سر جاش میذاری.

مثلا عاشق پاک کردن اشکای من وقتی دلتنگ میشم و آروم گریه میکنی و تو دلداریم میدی (گریه نکن مامانتو میخوای  رفته سر کار ،برات عروسک بخره ،باشه آفرین دختر خوب!

مثلا عاشق تعریف کردن داستانهای تخیلیتم که خودت ساختی! (مامان اون سگه نمیتونه بیاد از پله ها بالا منو بخوره چرا مامان نمیتونه : (چون تو میترسی و منم میدونم ولی جواب تو: چون پا نداره بیاد بالا ،نمیتونه راه بره).

مثلا عاشق  طرفداری کردن از باباتم یا طرفداری از من وقتی میبینی داریم بحث میکنیم.

و هزارتا مثلا دیگه که نمیشه همشو اینجا نوشت....

من حالم خیلی خوبه وقتی تو رو دارم .

من سرزنده ام  وقتی زندگیم با ریتم صدای تو همراه باشه

من شادم و غصه  ای ندارم وقتی تمام دلگرمیم و دلخوشیم تویی

من با وجود تو عاشق خدایی میشم که تمام عشقشو به من هدیه داد (کیانا)محبت

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیانا می باشد