کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

کیانا

سوپرایز ویژه

1392/6/30 13:27
نویسنده : افضل
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیانا کوچولوی من

بعد از چند روز که نبودم دوباره اومدم تا برات بنویسم . امروز تولد مامانه ،امروز نباید خیلی خسته باشم چون باید یه روز شاد رو باهم داشته باشیم.همکارام خیلی سوپرایزم کردن با هم نقشه کشیده بودن که برام کیک بخرن و چون نمیتونستند برن بیرون دکتر ناصری از جراح های بیمارستان خودش رفت و کیک  رو خریده بود و  داده بود دژبان جلو درب اوورد بالا (البته بعدا" متوجه شدم ).وقتی خسته ساعت 11 رفتم اتاق خانم صادقی ،دیدم با دکتر رضاخانیها نشستن منم چون دیدم چیزی از خوردنی در کار نیست پا شدم بیام بیرون که خیلی اصرار کرد بشینم  تو اتاق همینکه برگشتم بشینم رو صندلی دیدم با یه جعبه کیک بزرگ خانم شاه قلعه و خانم دوستدار وارد اتاق شدند و همه با هم گفتند تولدت مبارک و خیلی هیجان زده شده بودم ،دوستام خیلی شادم کردن. چند تا عکس دکتر رضا خانیها ازمون گرفت و رفت بیرون چندتا هم خودمون گرفتیم  و کیک رو بریدم ولی دکتر ناصری هر چی زنگ زدیم نیومد گفت محیط خانمیه .

خلاصه بهم خوش گذشت و اصلا فکر نمیکردم دوستام  اینقدر خوب باشن مخصوصا دکتر ناصری که زحمت کشید و رفت کیک رو خرید...........

جوتو الان چند روزه که خیلی کم خواب شدی و دیروزم که اصلا از صبح نخوابیدی تا ساعت یک شب !!!!!!!!!! دیشب امیر عباس و امیر عرشیا اومدن تهران ساعت 11 رسیدن. بابا رفت دنبالشون ترمینال . چقدر امیر عرشیا با نمک شده بود ، حرف میزنه ،دیگه بزرگ شده اون 2 ساله است.دوست دارم تو هم مثل اون که جملاتو با نمک میگه ،حرف بزنی . از خوشحالی نمی اومدی بخوابی. با هزار تا کلک بالاخره خوابوندمت . الان زنگ زدم به آسیه (خواهر مهتاب زن عموت)  ،گفت زود بیدار شدی و مامان بزرگم داره میخوابونتت.دلم برات پر میزنه وقتی ازم دوری.

پنجشنبه  سال عمو رضاست .چقدر این یک سال به همه بد گذشت .خوش به حالت که وقتی بزرگ شدی عمو رو یادت نمیاد. با عمه دیشب خیلی دلمون گرفته بود و یاد گذشته ها افتاده بودیم و گریه کردیم  کلی ..................

دلم میگیره وقتی بچه ها رو میبینم بدون باباشون میان تهران. خیلی خدا به مامان بزرگ صبر بده . از دست دادن بچه بزرگترین مصیبت یه مادره.خدا واسه هیچ کس نخواد این غما رو .

 دعا میکنم زود بزرگ شن و به آرزوهاشون برسن و کمبود پدر رو نذاره خدا حس کنن.

ان شاالله هیچ بچه ای بدون پدر ومادر نشه  . مخصوصا هیچ مادری فرزندشو از دست نده و خدا همه بچه ها رو حفظ کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیانا می باشد