کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

کیانا

بزرگ شدی..........

1394/5/15 12:49
نویسنده : افضل
569 بازدید
اشتراک گذاری

دلم دیگه حال و حوصله نوشتن نداره .خیلی وقته از عشقم بهت نگفتم و ننوشتم ولی اینو بدون اگه دیگه هم ننویسم تا اخر عمر عاشقتم کیانا ...

دوست دارم بیشتر  از خودم و تو بنویسم و روزای با هم سپری شدنمون ولی این روزا درگیری ها ی زندگیمون زیاد شده و وقت سر خاروندن ندارم.

تو دیگه خانم شدی  اینقدر بزرگ شدی که احساس میکنم دارم پیر میشم شایدم پیر شدم و احساس جونی میکنم .نمیدونم .........

سه سال و نیمته .هر روز یه عالمه نقاشی میکشی و کارتون میبینی و چند تا بستنی میخوری ..

لباساتو  خودت انتخاب میکنی و حتی میپوشی و توی لباس پوشیدن من حتی نظر میدی ، اینا یعنی تو بزرگ شدی ..

کفشتو خودت از پشت ویترین انتخاب میکنی و خودت میدونی چیپس و پفک برات بده و نمیخوری حتی اگه دوستم نداری بهانه ات اینه که نمیخوری اینم یعنی تو بزرگ شدی ...

آموزشایی که خودم دادم رو بهم گوشزد میکنی مثلا این حرفت بده و تکرار نکن درست شبیه جمله ایه که خودم قبلتر ها بهت میگفتم .....

و مهمتر از همه دوست داری درس بخونی و عروس شی و لباس عروس بپوشی و من باز دلم میگیره با این حرفت یعنی خیلی زمان داره به سرعت رد میشه و تو شاید همین چشم بهم زدنی عروس شی ..........

و کیانا تو بالاخره اونقدر بزرگ شدی که همدمم باشی

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیانا می باشد